.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مي‌خواهند همه ملت را كميته امدادي كنند

نايب رئيس مجلس ششم شوراي اسلامي مدعي شد: در كشور عدالت قضايي، اقتصادي و سياسي وجود ندارد و در زمينه اقتصادي مي‌خواهند همه ملت را كميته امدادي كنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمدرضا خاتمي در جمع شوراي ائتلاف اصلاح‌طلبان گيلان به مناسبت بزرگداشت جنبش دوم خرداد با حضور هواداران ستاد ميرحسين موسوي در سالن سينما 22 بهمن رشت اظهار داشت: ما بايد حقيقت ناهنجار كنوني را تغيير دهيم تا به عدالت نزديك‌تر شويم و تلاش كنيم فضاي ياس و نااميدي كه در كشور حاكم است از بين رفته و فضاي نشاط را به جامعه تزريق كنيم.
وي ادامه داد: تمام تلاش خود را بايد با امكانات موجودي كه داريم به كار گرفته و از تجربه تلخ چهار سال گذشته درس بگيريم و به آن باز نگرديم و فرهنگ استبدادي كه از فرهنگ ما ريشه دوانيده است را اصلاح كنيم.
دبيركل سابق حزب مشاركت ايران افزود: اگر جامعه اصلاح شود اقتدارگرايان ديگر نمي‌توانند بر مردم فائق آيند زيرا بسيار تلاش كردند كه به مردم بگويند اصلاح‌طلبان به دين و مملكت ضربه وارد كرده‌اند.
خاتمي گفت: اصلاح‌طلبان با پيروزي در انتخابات 22 خرداد ضربه مهلكي را به اقتدارگرايان مي‌زنند همانطور كه در دوم خرداد سال 76 با پيروزي اصلاح‌طلبان به كما رفته بودند.
وي افزود: اگر دولت آينده ارتباط خوبي با مردم داشته باشد مطمئن باشيد همه نهادهاي قدرت به مردم پاسخ مي‌دهند و انتظار من اين است كه فضاي پرسشگري را بايد مغتنم شمرد و از آن دفاع كرد.
نايب رئيس مجلس ششم خاطرنشان كرد: اگر همه ما خواهان دين رحماني و ايراني آزاد هستيم، بايد بتوانيم به ايراني بودن خود افتخار كنيم و فرصت طلايي به دست آمده را از دست ندهيم و كسي را انتخاب كنيم كه ضرورت تغيير را از جان و دل حس كرده و بتواند جلوي سو استفاده از مقدسات را بگيرد و به حاكميت عقل در مديريت كشور تن بدهد ضمن اينكه تنش‌هاي بين‌المللي را برطرف كند و امنيت عمومي را به امنيت دولت ترجيح دهد.
خاتمي با بيان اينكه رئيس جمهور آينده بايد به دنبال بازتوليد اجتماعي و اخلاقي ديني باشد، تأكيد كرد: كسي مانند موسوي بايد باشد كه به انديشه‌هاي امام در عمل اعتقاد دارد و سرشت روشنگري در او آميخته است.
وي خاطرنشان كرد: موسوي تنها كسي است كه مي‌تواند معيشت مردم را سامان داده و به دانشگاه‌ها عزت بخشد و چرخ كارخانه‌ها را دوباره راه‌اندازي كند و ايران عزيز را از سقوط نجات دهد.
نايب رئيس مجلس ششم افزود: هر دلسوز كشور لزوم تغيير در جامعه را احساس مي‌كند و امروزه شعار همه ما تغيير براي نجات كشور است.
خاتمي خواستار مشاركت همه مردم در انتخابات شد و گفت: آحاد مردم بايد به صحنه بيايند و با رأي حداكثري خود يك بار ديگر كشور را نجات دهند.
وي اضافه كرد: اگر زنان ما در تبعيض تاريخي به سر مي‌برند و اقوام ما از توزيع ناعادلانه منزلت در رنج هستند، بايد بدانند تنها راه ايفاي حق آنان حمايت از كانديدايي است كه ايران را براي ايرانيان مي‌داند.
عضو مستعفي حزب مشاركت گفت: اگر ناراضيان اجتماعي به دنبال كرامت خود هستند، فعالان سياسي ما از عدم امنيت رنج مي‌برند و عامه ملت از بيكاري به تنگ آمده‌اند.
خاتمي افزود: جوانان ما هر روز نااميدتر مي‌شوند و به تدريج ايران را براي زيستن امن نمي‌دانند و بايد در همين چند روزه باقي مانده تلاش كرد تا تغيير حاصل شود و فرصت براي تغيير اندك بوده و مسئوليت روحانيون و مومنان جامعه در اين باره بيش از آحاد ملت است.
وي فرصت‌هاي دولت نهم را براي خدمت به مردم كم‌نظير توصيف و تصريح كرد: دولت نهم كم نظيرترين فرصت را براي خدمت به مردم در اختيار داشت زيرا در اين مدت كسي نبود كه به آن انتقاد كند و از طرف ديگر حمايت‌ها و تبليغاتي كه از دولت مي‌شود بي‌نظير است.
به گفته خاتمي خزانه‌اي كه از دولت اصلاحات به دولت نهم به ارث رسيده بود و با در اختيار داشتن رسانه ملي، مي‌توانست بهترين فرصت براي اين دولت باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 ارديبهشت 1388
اقامحمدرضاخيلي زمان نيازه تامردم خيانتهاي شما رافراموش كنند خيلي زود يادتان رفته آبروي مملكت روبردين -باآرمانهاي امام وانقلاب چه كردين ظاهرا آلزايمرگرفتي
ali 1 خرداد 1388
خاتمی به ایران عزت داد و نام ایران را درجهان سر بلند داشت ولی آقایان در این 4 سال آبروی حتی برای کارکنان دولت نداشتند . خدایا به داد این ملت برس از دست این دولت نهم که کاسه گدائی را به دست این مردم داده است .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.009 seconds.